Çözüm Merkezi’nde yeni dönem

Kastamonu Belediye Başkanı Hasan Baltacı’nın yakından takip ettiği, saha çalışmalarına hız katacak olan sistemin 153 Çözüm Merkezi’ne entegrasyonu gerçekleştirildi. Kastamonu Belediyesi vatandaşın taleplerine hızlı yanıt verecek ve saha çalışmalarına hız katacak yeni sistemi sosyal medya hesaplarından duyurdu.

Çözüm Merkezi’ne entegre edilen yeni sistemle ilgili açıklamayı Belediye Başkan Yardımcısı Abdullah Burak Livan ve Koordinasyon İşleri Müdürü Arif Canbolat yaptı.

Vatandaşların tüm talep, şikayet ve önerilerini Kastamonu Belediyesi sosyal medya hesapları, internet sitesi, Alo 153 ve WhatsApp hattı üzerinden iletebileceğini belirten Belediye Başkan Yardımcısı Abdullah Burak Livan, “Yeni sistem ve altyapımız ile çözüm merkezimizi daha işlevsel hale getiriyoruz. Geçmiş dönemlerin hantallığından kurtarıyoruz.

Artık vatandaşlarımız tüm talep, şikayet ve önerilerini sosyal medya hesaplarımız, internet sitemiz, Alo 153 ve WhatsApp hattımız üzerinden belediyemize iletebilecek. Fotoğraf, video ve konum bilgisini bizimle paylaşabilecek. Bu talep ve şikayetlerin tamamını kayıt altında tutacağız. Yapılan işin durumunu an ve an kontrol ederek vatandaşlarımıza anında geri dönüş yapacağız. Bu sayede personel verimimizi, iş yapış kapasitemizi arttıracak, yuvamız Kastamonu’da yaşadığınız sorunlara çok hızlı çözümler sunacağız.” dedi.

Koordinasyon İşleri Müdürü Arif Canbolat ise yaptığı açıklamada yapılan başvuru sonrasındaki süreci şöyle açıkladı:

“Kayıt edilen talepler ilgili birimlerdeki personellerimize hızla yönlendiriliyor ve her iş için daha önceden belirlenmiş olan yapım süresi başlıyor. Çalışma tamamlandığında vatandaşlarımıza SMS ile süreci takip edebilecekleri bir link gönderiyoruz. Bu link üzerinden talep sahibi vatandaşlarımız personellerimizin gerçekleştirdiği çalışmanın fotoğraf ve videosuna da ulaşabilecek. Kıymetli Kastamonulular, talep, şikâyet ve önerilerinizi web sitemiz, e-posta adresimiz, WhatsApp hattımız, sosyal medya hesaplarımız ve Alo153 üzerinden bizlere iletebilirsiniz.”

Taleplerine, şikayetlerine ve önerilerine hızlı geri dönüş almak isteyen tüm vatandaşlar Kastamonu Belediyesi Alo 153 Çözüm Merkezi, WhatsApp hattı (0 366 153 00 00), sosyal medya hesapları ve internet sitesini kullanabilecekler.